Blog

Za kreativnost ni predhodnih rezervacij

Za kreativnost ni predhodnih rezervacij

kreatívnost -i ž (ȋ) knjiž. lastnost, značilnost kreativnega, ustvarjalnost Čeprav se o kreativnosti govori že vsaj 30 let, je danes v delovnem okolju vse bolj pomembna. V poslovnem svetu imata kreativno mišljenje in reševanje problemov...

Povedanemu damo pomen ljudje, ne besede

Povedanemu damo pomen ljudje, ne besede

Je to, da nas nekdo posluša, lahko razlog, da imamo to osebo radi ali vsaj raje kot druge? Ko o nekom govorimo kot o komunikativni osebi, pogosto mislimo, da ta veliko govori, zanemarimo pa zelo pomemben vidik komunikacije: aktivno poslušanje. Kaj slednje sploh...

Kako spregledati, ne da bi spregledali?

Kako spregledati, ne da bi spregledali?

Prav lahko se zgodi, da odličen kandidat za delovno mesto ali določen tim ostane – spregledan. Pri tem imajo kar nekaj ‘zaslug’ lahko tudi tisti, ki ga ocenjujejo. S pomočjo knjižne razlage glagola spregledati, se sprehodimo skozi pasti (samo)ocenjevanja. Že nekaj...

Prisluhnite in bodite slišani

Prisluhnite in bodite slišani

Ponedeljek. Na sporedu je sestanek vašega oddelka. S sodelavci aktivno iščete rešitev za  izziv, ki vam zadnje čase ne pusti spati. Po vašem mnenju imate zanj odlično rešitev. Navdušeno jo predstavite ostalim ter jo podprete z argumenti, naletite pa na mlačen...

Kako (ne)srečni smo Slovenci v svojem poklicu?

Kako (ne)srečni smo Slovenci v svojem poklicu?

Se še spominjate, kaj ste želeli postati kot osnovnošolec in srednješolec? Zdravnik, policist, novinar, odvetnik, pevec ali igralec. In danes? Ste uresničili svoje najstniške sanje? Seveda ste vmes spoznali, da poklic ni tako preprost, kot ste si predstavljali nekoč,...

Zakaj je na vrhu podjetja boljše imeti žensko?

Zakaj je na vrhu podjetja boljše imeti žensko?

Avtor: Anita Ivačič Ženske so odločnejše, vztrajnejše in se bolj povezujejo kot moški, kar pozitivno vpliva na rast podjetij, je bila osrednja misel že četrtega poslovnega dogodka za ženske 500 podjetnic. Častni gost dogodka, ki je bil v sredo v Ljubljani, Sandi...

Managerke so bolj karizmatične

Managerke so bolj karizmatične

Prva slovenska raziskava o karizmatičnem vodenju, ki smo jo opravli v Profiles International Slovenija »Ženske na vodstvenih položajih so bolj karizmatične. Svoje sodelavce v večji meri vodijo na način, da ti razvijajo svoje potenciale, predvsem pa vodijo z zgledom in...