IZOBRAŽEVANJE

V današnjem hitrem in dinamičnem poslovnem okolju je znanje coaching pristopov za vodje postalo ključno.

Coaching ne le da pomaga vodjem pri razvoju svojih veščin, temveč tudi pri spodbujanju rasti in motivacije njihovih ekip. S coachingom vodje pridobijo znanje in veščine , ki jih opolnomočijo za učinkovito komunikacijo, gradnjo zaupanja in usmerjanje ekip k doseganju ciljev.

Posledično se v timih poveča učinkovitost in ustvari pozitivno delovno okolje, kar vodi do doseganja poslovnih ciljev.

Ta izobraževalni program je zasnovan tako, da vodjem predstavi osnove coachinga ter jim omogoči, da te veščine integrirajo v svoje vsakodnevno delo.

 

Vsebina izobraževanja

Cilji: Razumevanje coachinga, njegovega pomena za vodenje in osnove učinkovite komunikacije.

Vsebina:

1. Kaj je coaching?

  • Razlika med coachingom, mentorstvom in svetovanjem.
  • Prednosti coachinga v vodenju.

2. Vloga vodje kot coacha:

  • Kompetence coachinga za vodje.
  • Gradnja zaupanja in vzpostavitev odnosa

3. Osnove komunikacije v coachingu:

  • Aktivno poslušanje.
  • Uporaba odprtih vprašanj.
  • Prepoznavanje ovir v komunikaciji.

Praktične vaje:

  • Vadba aktivnega poslušanja z uporabo konkretnih situacij iz delovnega okolja.
  • Analiza primerov uspešne komunikacije v coachingu.

Cilji: Naučiti se strukturiranega pristopa k coaching pogovorom.

Vsebina:

1. Coaching model GROW:

  • Cilji (Goals).
  • Realnost (Reality).
  • Možnosti (Options).
  • Pot naprej (Way forward).

2. Faze coaching pogovora:

  • Priprava.
  • Izvedba.
  • Sledenje dogovorom.

3. Postavljanje ciljev:

  • SMART cilji.
  • Povezava ciljev z motivacijo zaposlenih.

Praktične vaje:

  • Simulacija coaching pogovora z uporabo modela GROW.
  • Postavljanje SMART ciljev za konkretne izzive v timu.

Cilji: Uporaba coachinga za razvoj zaposlenih in reševanje izzivov.

Vsebina:

1. Razvoj potencialov zaposlenih:

  • Prepoznavanje talentov in kompetenc.
  • Podpora pri osebni in karierni rasti.

2. Upravljanje z izzivi:

  • Coaching kot orodje za premagovanje ovir.
  • Reševanje konfliktov z uporabo coaching pristopa.

3. Učinkovito podajanje povratnih informacij:

  • Konstruktivna povratna informacija.
  • Pristop “feed-forward”.

Praktične vaje:

  •  Coaching za razvoj kompetenc na podlagi konkretnega primera iz udeleženčevega okolja.
  • Vadba podajanja konstruktivne povratne informacije.

Cilji: Razviti dolgoročne strategije za uporabo coaching pristopa v vsakodnevnem vodenju.

Vsebina:

1. Coaching kultura v organizaciji:

  • Spodbujanje učenja in razvoja znotraj tima.
  • Coaching kot del vsakodnevnega vodenja.

2. Samorefleksija in razvoj vodje:

  • Vloga samorefleksije pri razvoju coaching veščin.
  • Nastavljanje osebnega načrta za razvoj.

3. Izdelava osebnega akcijskega načrta:

  •  Kako ohraniti kontinuiteto coachinga.
  • Merjenje uspeha coaching pristopa.

Praktične vaje:

  • Skupinska refleksija in povratne informacije.
  • Izdelava individualnega načrta za integracijo coachinga v svoj slog vodenja.

Metode dela

  • Interaktivna predavanja.
  • Delo v parih in skupinah.
  • Analiza konkretnih primerov iz prakse.
  • Simulacije in igre vlog.
  • Povratne informacije udeležencev in trenerja.

Pričakovani rezultati

  • Vodje bodo znali uporabljati coaching veščine za motiviranje in razvoj svojih zaposlenih.
  • Udeleženci bodo bolje razumeli pomen komunikacije in zaupanja v timu.
  • Vodje bodo usposobljeni za strukturirane coaching pogovore in integracijo coaching kulture v svoj način dela.

Zaključek – koristi

Novo pridobljeno znanje o coachingu bo vodjem omogočilo, da postanejo bolj učinkoviti in empatični voditelji.

Z razumevanjem coaching pristopov bodo sposobni bolje motivirati in podpirati svoje zaposlene, kar bo rezultiralo v večji angažiranosti in zadovoljstvu ekipe.

Vodje bodo pridobili veščine za strukturirane coaching pogovore, kar bo pripomoglo k jasnejšemu postavljanju ciljev in uspešnejšemu reševanju izzivov.

Integracija coachinga v njihov stil vodenja bo pripeljala do pozitivne spremembe v organizacijski kulturi, povečanega uspeha na delovnem mestu in boljših odnosov z zaposlenimi.